Deportes

>Vuelta a Tapis

Distància: 5 Km.

Desnivell acumulat: 177 metres

Temps: 1h 15 minuts aprox.

Sortim de Tapis per l'esquerra del poble, pel corriol de la dreta del tancat de gossos. Travessem una sureda amb arbres d'una mida considerable.

Al cap de pocs minuts (10') arribem a la carena, a un punt més elevat des d'on hi ha molt bones vistes del el Massís de Les Salines, el castell de Cabrera, el Cornell, Puig Falcó, Tapis, la carretera de Costoja, el Castell del Bac i el Fau, un dia clar podem veure el mar.

Seguim la carena, i baixem fins la pista forestal de La Vinya. Seguim la pista fins a la carretera asfaltada i la creuem. Uns metres més avall prenem el Camí vell de Maçanet a Tapis (marcat amb verd i blanc). A la línia prenem el camí a la dreta, seguint el sender local.

Més vall, deixem el sender local i seguim per la pista forestal. Arribem a una clariana, de Casa cremada i agafem la pista a la dreta (és la carretera dels Vilars). Passem per davant de la casa del Sabarrès. A pocs metres ens endinsem al bosc per anar a La Gorga del Sabarrès, on podem prendre un bany fresc.

Tornem al camí i seguim la pista (marcada amb senyals del Centre BTT 2)  fins a creuar el rierol. Llavors seguim el sender local fins a Tapis.

Comentarios

Enviadnos vuestros comentarios desde aquí

• He leído y entendido la cláusula de protección de datos del Aviso Legal de esta web
  • Quiero recibir información de ofertas, promociones y próximas actividades de Salines Bassegoda

* Camps obligatoris
** El Consorci Salines Bassegoda es reserva el dret d'esborrar o modificar
  aquells missatges ofensius o despectius.

•   Ver en Google Earth*
  •   Exportar amb GPX **

• * Si no tienes Google Earth puedes descargarloaquí

** Si vuestro navegador no acepta el estándard GPX (Formato de intercambio GPS) provad de convertirlo a otros formatos compatibles con el programaGPSBabel
Vuelta a Tapis Ampliar imagen

Vuelta a Tapis Vuelta a Tapis Vuelta a Tapis Vuelta a Tapis Vuelta a Tapis Vuelta a Tapis Vuelta a Tapis Vuelta a Tapis