Planificar
Rutas BTT
Ruta BTT 04: Vuelta al Pantano
- Añadir Ruta BTT 04: Vuelta al Pantano con el e-Catálogo
- Recomendar Ruta BTT 04: Vuelta al Pantano a un amigo
- Imprimir
Recorrido que pasa por los rincones más escondidos del pantano de Boadella.
Distancia recorrida: 35,41 kilómetros.
Altitud mín.: 117 metros, máx.: 444 metros.
Desnivel acum. subiendo: 1.704 metros, bajando: 1.708 metros.
Grado de dificultad: Difícil.
Finaliza en el punto de partida (circular): Sí.
Itinerario: Se sale por la Farga hacia Sant Llorenç de la Muga, con sus calles empedradas. De aquí, en dirección a la presa y sus miradores. Se recorren unos senderos al lado del agua hasta la Central, donde se sube hacia los prados del mas de Avall.
Comentarios (1 - 2 de 6)
-
1 | vilanantenc Enviado el día 30/05/2011, a las 09:59h
Aquesta ruta és una de les més variades que hi ha pel que fa als diferents tipus de ferm. La vaig fer aquest dissabte sortint de Sant Llorenç de la Muga. La pujada fins a la presa és forteta per un paviment de formigó que va vorejant La Muga. De la presa a la zona del club nàutic, passarem per una carretereta i després seguirem per camins fins a la vora del club nàutic. Daquí, per camins i després carretera fins a La Central. De La Central a Maçanet, la pujada és molt gradual i el ferm no dificulta l'ascens. Un cop a Maçanet passes pel casc i surts per la carretera de Tapis. Aquí agafem un camí creuant la carretera a mà dreta que és per on baixen els que fan descens. Nosaltres el farem de pujada. Un cop a dalt, començarem a baixar fins al Molí den Robert. Prepareu el frens perquè hi ha trams empinats i, amés, el ferm és terrós i es recomanable tenir un bon domini de la bicicleta. Un cop al Molí den Robert, canviarem de camí a carretera i, posteriorment, a paviment de formigó abans de tornar a trobar lasfalt de la carretera que ens portarà fins a Sant Llorenç. Us la recomano. Amés, el paisatge, en més d'un punt, és espectacular.
-
2 | javi Enviado el día 18/01/2011, a las 22:32h
Volvi ha hacer esta ruta el dia 12/01/11 por que me encanta el paisaje y lo exigente que es.Esta vez estaba mejor señalizada,os la aconsejo, saludos
Ver en Google Earth*
Exportar amb GPX **-
* Si no tienes Google Earth puedes descargarloaquí
** Si vuestro navegador no acepta el estándard GPX (Formato de intercambio GPS) provad de convertirlo a otros formatos compatibles con el programaGPSBabel




